
موضوع(ها):
برندسازی (بازاریابی) |
برندسازی (بازاریابی) – مدیریت |
پدیدآور(ان):
نویسنده:میلاد کوچکیان |
ناشر (ان):
موسسه آموزش عالی آزاد دانشپژوهان
۲۴۲ صفحه – وزیری (شومیز) – چاپ ۱ – ۱۰۰۰ نسخه ISBN: ۹۷۸-۶۰۰-۸۴۷۸-۶۸-۳
تاریخ نشر:۹۷/۱۱/۲۳ قیمت :۲۰۰۰۰۰ ریال
کد دیویی:۶۵۸.۸۲۷ زبان کتاب:فارسی محل نشر:اصفهان – اصفهان
معرفی مختصر کتاب
برندسازی، به فرآیند مادری گفته میشود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب برای مشتری است. در این کتاب با مرور مفهوم برند و برندسازی، هشت گام فرآیند برندسازی شامل «تحقیقات بازار»، «تعیین نوع جایگیری در بازار»، «طراحی استراتژی و هویت برند»، «طراحی و توسعه استراتژی محصول»، «تعیین استراتژی قیمتگذاری محصول»، «تعیین استراتژی توزیع محصول»، «تدوین برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی» و «مدیریت و نگهداری تصویر برند» شرح داده میشود.