موضوع(ها):

برندسازی (بازاریابی)
برندسازی (بازاریابی) – مدیریت

پدیدآور(ان):

نویسنده:میلاد کوچکیان

ناشر (ان):
موسسه آموزش عالی آزاد دانش‌پژوهان

 

 ۲۴۲ صفحه – وزیری (شومیز) – چاپ ۱ – ۱۰۰۰ نسخه  ISBN: ۹۷۸-۶۰۰-۸۴۷۸-۶۸-۳
 تاریخ نشر:۹۷/۱۱/۲۳  قیمت :۲۰۰۰۰۰ ریال 
کد دیویی:۶۵۸.۸۲۷
  زبان کتاب:فارسی  محل نشر:اصفهان – اصفهان

معرفی مختصر کتاب
برندسازی، به فرآیند مادری گفته می‌شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب برای مشتری است. در این کتاب با مرور مفهوم برند و برندسازی، هشت گام فرآیند برندسازی شامل «تحقیقات بازار»، «تعیین نوع جایگیری در بازار»، «طراحی استراتژی و هویت برند»، «طراحی و توسعه استراتژی محصول»، «تعیین استراتژی قیمت‌گذاری محصول»، «تعیین استراتژی توزیع محصول»، «تدوین برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی» و «مدیریت و نگهداری تصویر برند» شرح داده می‌شود.